هرکسي مي خواهد بخواند
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 تير 1399برچسب:, توسط میلاد دارستانی |

 با سلام و ادبی و احترام

امروز 21 تیرماه 1399 میی باشد و من شرکت نشستم و دارم این مطلب رو مینویسم. موضوع داغ این روزها بحث گرانی اجناس و طلا و سکه و ارز هستش. راستش رو بخوایین حق هم دارن سکه رفته 10 میلیون تمن!! دلار رفته بالاتر از 22 هزار تمن !! (220000 ریال !!) پراید تا نزدیک های 80 میلیون تمن هم رفته. همه اجناس وحشتناک گرون شدن بازار مسکن هم که ترکیده یعنی خریدن خونه توی تهران یک شوخی مسخره س.

از همه ی اینها که بگذریم (که نمی شود) کرونا هم مثل یوز ایرانی افتاده به جون مردم و داره مردم رو می کشه. من فکر کنم این مریضی رو اسفند پارسال به صورت خفیف رد کردم. مگه میشه خیال راحت جایی رفت همه ش شده ماست و الکل درجا میری باید ماسک بزنی حواست باشه به هیچی دست نزنی تازه بعدش هم الکل بزنی به دستت به دماغ و چشم اصلا دست نزنی غذای برون رو نخوری هرچی رو میخری با ریکا کامل بشوریش خلاصه بد وضعیته. هروقت اخبار رو نگاه می کنم آمار وحشتناک مرگ و میر رو میبینم که آدم شاخ در میاره فکر کنم آثار این مریضی تا سال ها بمونه و در تاریخ جاودانه بشه الان حس نمیکنیم چه اتفاقی افتاده ولی بعدا وقتی همه آمار جمع می شوند مطمینا بیشتر خودش رو نشون میده.

این رو هم اضافه کنم توی این شاریط مدتیه چربی خونم بالا رفته و افتادم تو کار رژیم غدایی سنگین! نهار نصف سیخ جوجه با 7 قاشق برنج خوردم (یک قاشق هم دزدکی!) توی همین پیج های اینستا به مبلغی دادم این برنامه رو واسم فرستادن نمی دونم چقد موثر باشه برنامه واسه یک ماهه منم الان یک هفته س دارم اجراش می کنم خدا کنه که جواب بده چون خیلی دارم گشنگی رو تحمل می کنم. البته اینم بگم که رژیم رو واسه اضافه وزن هم دارم میگیرم چون هرجا میرم شکمم بدجوری توی دیده!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






بسي ممنونم از دشمن, که پيش دوست هر ساعت بدم ميگويد و مي آردم هر لحظه در يادش.